Flytt

Heej! Jag har inte direkt haft tid att skriva för jag flyttade hela dagen igår. Och har därför inte haft tid. Men nu har vi iallafall börja bo i lägenheten och jag sov första natten där inatt. Och jag sov riktigt bra! jag har sovit ganska dåligt den här veckan. Men nu för första gången på några veckor så vakna jag bara en gång under natten, och det var för att jag frös konstigt nog. Idag är det riktigt varmt ute. jag har min nya klänning på mig. För jag och Pia och Emelie åkte till Täby C efter att ha varit hos farmor och shoppa lite kan kanske lägga ut en bild senare. Har inte ni märkt att det känns så konstigt att Michael Jackson är död. det känns så himla konstigt. Jag sitter och tittar lite på youtube på lite av hans videos. och han var ett geni. När det gäller sång, dans och videos. Han visste vad han gjorde..

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Måste få komma o se nya lägenheten innan du åker till Prag. Är nyfiken ju :) Kommer säkert bli avundsjuk ;D

Håller oxå med att det känns konstigt att M.J är död.. Känns som att man inte riktigt kan smälta det. Jag var inget fan av honom, men känns ändå konstigt

2009-06-28 @ 19:40:53
Postat av: Rebecca Adnell

Måste få komma o se nya lägenheten innan du åker till Prag. Är nyfiken ju :) Kommer säkert bli avundsjuk ;D

Håller oxå med att det känns konstigt att M.J är död.. Känns som att man inte riktigt kan smälta det. Jag var inget fan av honom, men känns ändå konstigt

2009-06-28 @ 19:41:02
Postat av: Larsson

Kan du inte lagga in bilder på den nya lägenheten ?

och på den nya klänningen och om du köpte något mer :)

Puss och kram <33



2009-06-28 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0