Freedom

Igår var det ju midsommar. Och jag vaknade vid 11 tiden och då var det brunch direkt, med sill och allt det där. och jag var inte så jätte hungrig men åt lite iallafall. Sen gick vi ner till Rådsparken. Det regnade ju så mycket så det väl inte så himla mycket drag. Men jag vann en lite PlayBoy-Bunny, en rosa. Efter ett tag så gick vi hem och åt jordgubbar och glass. Sen vilade vi lite. Och på kvällen gick vi ut och grilla det var riktigt gott. Jag var lite på dåligt humör så jag gick in med Robin och Emelie. Och jag bara slappa. Var inne på datan en liten stund och sen satte jag på en film. När pappa och Pia kom upp gick jag och la mig. Idag var jag uppe vif 12, halv 1. Vi åkte och hälsa på farmor på Danderyds sjukhus. Sen åkte vi och handla lite och sen hem en snabbis och sen vidare till Pias mamma som fyllde år igår. Och där åt vi och fika. Och nu är vi hemma. Så jag är ganska slut. Och på halv dassigt humör och trött. Men jag hör av mig sen.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Hej Evelina, hoppas att du är på bättre humör nu. Bra att du hälsat på farmor, betydde säkert massor för henne.

Kramkram

2009-06-20 @ 22:16:25
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0