Hur kan ett krossat hjärta fortsätta slå?

Hejsan Sweeties! Idag ska jag och Rebecca träffas igen. Fast jag vakna ganska sent så det blir väl att vi träffas ganska sent också. men idag har jag inget för mig på kvällen så idag kabnske det blir lite längre än igår. Ja, och vad ska vi göra? Jag skulle gärna vilja gå ner till centrum och köpa B&J och ett par solglasögon. Eftersom jag tappade mina älskade solglasögon när jag och Rebs var på bio. jag ska faktiskt köpa ett par likadana, om jag inte hittar ett par andra som jag vill ha. Emelie ville baka här, men jag pallar faktiskt inte. Och det finns dessutom bullar i frysen.. Jag ska nog ta en sen. Jag skriver lite senare. You know you love me.

Evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0