Light please.

Jaha, då har man fixat kaninburen och kollat på målvaktsfilmen, den var ganska bra. Bra fysövningar och sånt man ska tänka på. Jag ska titta på den några gånger till innan Prag. Nu väntar jag på att Pappa och Pia ska komma hem så att man kan få lite mat i magen. Imorgon är det även midsommar igen. Vad ska ni hitta på då? För mig blir det väl det gamla vanliga. Äter god mat och kanske går ner till rådsparken en liten stund, brukar vara mest grejer för småpluttarna, inte så mycket för mig längre. Sen grillning på gården på eftermiddagen. Men det är supertråkigt väder ute. Hoppas det blir bra väder imorgon! Alla ber innan de går och lägger sig ikväll så kanske vi får vädergudarna på våran sida.

Evelina



Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Hej Evelina, vi ska åka till landet och fira midsommar. Det ska bli trevligt då jag älskar att vara på landet. Kram till dig.

2009-06-18 @ 21:50:28
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0