Love

Jaha. Jag var väl hemma från mormor och morfar vid 20 över 7 eller nått sånt. Vi fick nötstek, potatis och sås. Gott var det! Sen fick vi lite färsk frukt med glass till dessert och sedan fika vi. Det blir så hos mormor och morfar. Mat, dessert och fika. Sedan har vi skrattat för Emelie, jag och mormor börja dansa små grodorna i köket. Och Hakam gjorde några konstiga rörelser med mina armar som de skratta åt. Och sen tjafsade jag och Emelie jag lite som vanligt. Sen kom jag hem satte mig vid datan, och har inte gjort så mycket mer. Pappa kom hem för en kvart sen och nu kom Pia också. Imorgon ska jag träffa Rebecca, och då hoppas jag att vi kan göra en ny header till mig och så, för det behövs. Och sen på kvällen är det fys. Nån utav mina lagkamrater som vet vart på källbrink vi samlas? Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hittar säkert på nått..

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Ny header, yes yes :) Det är ju fint väder oxå :D

2009-06-22 @ 10:44:06
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0