Schysst trick Evelina!

Nu har jag bytt från jeanstights och top till bikini. Det är så jävla varmt! Jag och rebecca kommer inte träffas idag som jag hade trott för hon skulle vara upptagen. Så jag och Emelie gick ner istället. men då funka inte mitt kort i automaten.. Suck.. Det kommer bli en lång historia och jag orkar inte skriva det här. kanske nån annan gång. men iallafall. Efter en stund så gick mamma och Emelie ( vi träffade mamma där nere ) för de skulle till tandläkaren. Och jag fick en hundring av mamma eftersom att kortet inte funka. För jag skulle köpa solglasögon, jag gick till glitter provade upp ett par jag ville ha. Och sen försökte jag dra kortet. Och det funka. Fast jag fick visa leg och så, så kortet funkade kanske inte helt. Me jag ska gå till banken imorgon och kolla vad som är fel. Kanske får ett nytt... Sen gick jag opch köpte en B&J också. Så nu ska jag nog sola lite med Othello och äta lite B&J glass.

Evelina

Kommentarer
Postat av: TJEJBLOGGEN

Hääärligt att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :)

2009-06-23 @ 18:08:36
URL: http://tjejernasegna.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

B&J glass är inte det den dyraste glassen man kan köpa ?

2009-06-23 @ 21:07:47
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0