Silverglitter

Hejj!
Idag så vaknade jag 20 över 8. Och då satte jag på filmen Hercules, disney älskare som jag är. Och nu har jag precis ätit frukost. Tänkte gå ut och springa lite när jag vaknade men det spöregnade så värst, så det kanske blir på eftermiddagen istället. Annars så ska jag inte göra något speciellt idag. tar det nog bara lugnt. Tittar på film kanske. Jag kanske ska ha ett litet disney maraton. Om jag inte kommer på nått annat.. Fast det skulle vara mysigt och ha ett disneymaraton med en kompis, och lite godis och sånt. Så synd att man är helt pank! har bara 2 kr på kortet. Känner mig rik... Nej, man får vänta till den 20 juni då det blir månadspeng. Kanske tar ut kaninen en stund, när det slutat regna, om det slutar. Nu ska jag kolla lite bloggar, kolla min bdb och min FB.

Evelina

PS ni är riktigt dåliga på att kommentera! Skulle bli mycket roligare då om ni gjorde det! DS

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Vi kanske kan ha nåt disney-maraton nån gång ;)

2009-06-14 @ 12:47:56
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

Här kommer då en kommentar från faster Lotta,

Jag undrar vad BdB och Fb betyder ?



Kram till dig tjejen!

2009-06-14 @ 19:26:50
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag svarar åt Evelina. (a)

Bdb betyder bilddagboken, och fb betyder facebook.

2009-06-17 @ 17:38:39
URL: http://fasthlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0