Skolavslutning

Hejj!
Datan hos mamma funkar nu, för tillfället. Men det går ganska segt. Idag var det skolavslutning.. Det var mycket skratt, glädje och tårar. Det är ju så sorgligt att 9:orna ska sluta grät under hela "Den blomstertid". Jag vann novellpriset också. Under början av året så skulle alla i hela skolan skriva en novell. Och jag vann den tävlingen i årskurs 7. Jag fick en bok som pris. Sen var det lite grejjer i bildsalen, och då körde våra lärare La Viox och Marko hade en klänning och typ peruk på sig för han skulle vara Malena Ernman. Så kul! Nu är det sommalov, och jag ska slappa som fahn! På lördag är det fika med teatern, dit ska jag. Nu ska jag väl äta snart och chilla lite. Ni får nöja er med lite bilder så länge.

Evelina

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0