Spring, spring!

God förmiddag!
Jag gick upp kl 8 idag. Duktiga jag! Jag gick ut och sprang. Men ringde mormor och fråga om jag kunde komma. men de var på kolonilotterna så jag sprang dit, men det var ganska länge sedan jag var där så jag hade lite problem med att hitta. När jag väl kom fram och hittat mormor och morfar, så var det precis klara. Då åkte vi hem till dem och jag åt lite frulle och fika. Sen satt vi och prata lite. Vid halv 11 sprang jag hem. Nu sitter jag här. De är skönt att springa för att när jag kommit hem så känns det liksom som om magen drar in sig, och det är skön känsla. Och ni ska inte tro att jag inte får hjälp för det får jag. jag går på BUP och jag har fått hjälp med vikten, fast det inte har gett nått resultat. Men nu är jag för gammal för att få gå kvar där jag har fått hjälp med just vikten, och nu måste jag i stort sett klara mig själv. Och jag föärsöker det gör jag. Och jag har en fantastisk familj som stödjer mig. men det blir lite för mycket ibland.  Jag får väl skylla lite på astman. För jag tror att jag skulle träna mycket mer om jag inte hade astma. För att det gör att det blir så jobbigt att gå ut och springa, simma eller vad jag nu tränar. Och jag har inte sovit så mycket inatt. Jag ser så mycket skuggor och konstiga saker i mitt rum, och det hur varmt som helst. jag har inte sovit så bra inatt. men nu ska jag duscha, och fixa mig. Så hoppas jag att Pia eller pappa ringer och frågar om jag vill med till farmor, för det vill jag! Det var länge sen jag hälsade på henne. Jag får nästan lite ångest. Ni får ha det så bra så länge!

Evelina

Kommentarer
Postat av: Vega

Jag har fixat så att ett gäng från ett tv-bolag kommer att filma oss på arlanda. Man behöver inte vara med om man inte vill men det skulle vara jätte kul om alla ville!

Det kostar absolut ingenting och dom kommer intervjuva några.

Men jag måste ha eran/era föreldrars under skrift på en lapp. Lämna den till mig under veckan som kommer! =)

2009-06-26 @ 12:58:21
URL: http://vmk.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

Hej Evelina, vad duktig du är som sprungit idag.



Jag tror på dig tjejen!

2009-06-26 @ 22:31:35
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0