Still I think about you.

Hej Sweeties! Idag gick jag och Emelie ner till H-centrum. Emelie skulle kolla efter BH och jag efter bikini. Emelie hittade en fin lila BH på H&M. Men jag hittade inget, som vanligt. Jag måste ha en bikini då BH:n har en bygel. Typ push-up BH. Eftersom jag har för stora bröst till en trekants BH. Så om det är nån som har nått tips kan man ge en kommentar. Sen gick jag och Emelie till McDonken och tog en varsin Cheeseburgare och MarängSwiss. Vad fint det har blivit där nu, dom har hållt på att renovera Donken i huddinge, och nu har det blivit ganska fräscht faktiskt. Sen gick vi till nordea, eftersom mitt kort har krånglat, och nu ska jag få en kod och se om det funkar annars kanske jag får ett nytt konto. Sen gick vi hemåt, Emelie gick hem och jag gick mot Rebecca. Och Rebecca hade kommit hem från stallet nästan precis och stod i duschen när jag ringde, så jag gick till ICA och köpte 2 tidningar, Marabou-Sommar och en Loka. Och sen satte jag mig på gården utanför hennes hus och vänta. Sen efter ett tag kom Rebecca och Hera ut och jag blev attackerad av Hera, hihih. Vid halv 7 eller nått så gick vi skilda väger hemåt. jag gick hem och åt. Sen har jag slappat. Jag och mamma har pratat lite jag berättade om vad de sagt om på nordea, och hon pratade med mig om Prag. jag åker ju snart 7 juli. Och vi har fått veta vilka vi ska sova med. Och jag ska sova med de härligaste personerna som jag hoppades på. Emma och Cissi. Och vi kommer ha så jävla kul! På morgonen när vi ska åka så går planet KL 8, så vi ska vara på Arlanda kl 6. och sen när vi åker hem på kvällen, så tror jag att vi skulle vara framme kl 22 eller så var det har planet gick 22. Jag tror att det var att vi var framme 22. Men jag längtar! Det kommer bli sjukt roligt! Och vi kommer självklart satsa på att komma till finalen. För vi spelar ju Prague Cup. och vi kommer kolla på killarnas matcher också och så. Nu ska jag umgås med Hakam och min mor.

Evelina


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Det var roligt idag :]

Imorn ska vi bada! :D

2009-06-24 @ 22:02:43
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Fastre Lotta

2009-06-24 @ 22:10:54
Postat av: Fatse

2009-06-24 @ 22:11:14
Postat av: Faster

2009-06-24 @ 22:11:15
Postat av: Faster Lotta

Skam den som ger sig, nu ska jag lyckas med att kommentera.



Tyvärr är jag ingen BH expert gumman.



Ha det gott

2009-06-24 @ 22:12:51
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0