Vi är de som inte får varann i slutet.

Hej!
Idag så vakna jag väl vid halv 10 eller nått sånt. Och då satte jag filmen festival i VHS:en. Det var länge sen jag såg den. När den var slut så tog jag lite rester från igår och satte det i mikron. Slängde hälften.. Nu sitter jag här. Idag händer inget speciellt, blir chill dag idag också. Om det inte är någon som vill hitta på nått. Nu är det måndag om det är någon som redan har börjat glömma veckodagarna. Mamma jobbar, Hakam jobbar, Pappa i Tyskland, fast han är nog påväg hem nu. Pia jobbar också tror jag. Och Robin har väl sovit hos en polare eller hos sin mormor. Har inte pratat med dem sen iförrgår. Men nu är det pappa vecka igen. Jag har fys ikväll tror jag. Och det är det sista jag känner för just nu. Jag såg en kort bit av en film igår på femman. Handlade om en överviktig tjej som skulle satsa på att bli baldrottning. Och den berörde mig. Eftersom jag också har problem med vikten, filmen fick mig att tänka hela kvällen igår. Nu ska jag kolla lite på bdb och FB.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Hej Evelina, jag såg också en filmen och tyckte att det var jättebra med ett viktigt budskap.

Ha det bra!

2009-06-16 @ 18:39:46
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0