16:52

Halloj alla glada!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, hände som banligt inget spec. Hade bara lite flumm på SO:n.
Slutade halv 4. Så jag ska väl äta snart för att jag ska åka till teatern sen som börjar kvart över 6.
Äter lite rester, lax och potatis. Ni ba intresseklubben antecknar. Jag vet, jag är lite tråkig..
Imorgon har vi halv dag. Så jag behöver inte ens gå på lunchen. Så jag kommer gå hem direkt efter musiken.
De känns skönt :) Har träning imorgon också. Jag har bestämt mig för att jag ska börja försöka sitta rakt. Eftersom
jag har fått jätte ont i ryggen, och jag sitter så säckigt så jag får väl se om de kanske hjälper nått..

Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0