8/3

Hejj.
Jag har inte skrivit så mycket, ja vet. Har inte tänkt på de så mycket men
nu ska jag försöka komma igång med de igen.
Igår va det match mot Åkersberga som leder serien. Vi förlorade med 4-0.
Men jag är ändå ganska nöjd med de resultatet eftersom vi förlorade med 8-0 förra
gången vi mötte dom. Sen gick jag hem och duscha och fixa mig sen gick jag ner till
t-hallen igen. Och va med Emma, Cissi och några andra. Sen kolla jag på melodifestivalen.
Jag är en av få som tycker att Caroline af Ugglas är så bra! Jag gillar henne. För hon sticker ut.
Hon vågar iallafall sticka ut och vara sig själv. Till skillnad från vissa andra. Jag vill inte att hon ska vinna,
för hennes låt skulle aldrig klara sig i Ryssland, men jag tycker att det va bra att hon givk till finalen.
Och idag, ska jag bara vara hemma. Känns som om jag nästan aldrig är hemma längre.
Så idag kändes de som om jag behövde de. Att få vara hemma och inte göra nånting. Bara slappa.
Och imorgon är de skola igen. Och skolan som aldrig tar slut. Jag har iallafall halv studiedag på tisdag.
Det är ju bra. men vårat schema är så konstigt just nu. Och jag känner mig stressad över alla läxor och de.
Speciellt nu precis innan utvecklingssamtal. Men jag har redan sett mina ömdömen och dom ser bra ut.
Men ändå.. Men jag måste fortfarande fixa mitt omprov som jag inte har gjort än. Ska kanske försöka plugga på det
så att jag kan göra de näst nästa vecka. Jag stannar här.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Cassie

sv. okej :/

2009-03-08 @ 15:54:16
URL: http://casshi.blogg.se/
Postat av: Marina

har vi halvstudiedag på tisdag ? :o :o :o <3

2009-03-08 @ 21:59:51
URL: http://marinaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0