ännu en dag.

Hejj!
Ännu en dag, i skolan har de inte hänt nått speciellt. som vanligt.. -.-
Efter skolan gick jag till pappa, farmor är där så jag ger henne lite sällskap.
Gick dit, åt lite och satte mig vid datan och kolla på en film. Wild Child.
Den va rolig :) Sen kl 18 gick jag till mamma och åt. Köttbullar och makaroner.
Och nu sitter jag här. kl 20 ska jag och mamma titta på de okända och kl 21 ska jag
se på Lie to Me. Har haft väldigt ont i huvudet idag.. Fick ganska äcklig mat i skolan.
Lax och räk lasagne.. To´g lite men åt bara laxen. Sen åt jag massor med ananas och kokos :) mums!

Evelina



Kommentarer
Postat av: L

Du är söt :*

2009-03-05 @ 09:04:19
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0