beslutsångest

Hejj änglar.
Idag har jag gått i skolan till 3 som vanligt på fredagar. -.- tycker de är lite länge men de är mattens fel att vi får gå så länge. Ska väl ringa papi snart och bestämma (stavning?) tid. Vi ska ju äta på o'learys idag :D så gott! Jag håller nog på att bli sjuk. Har fått jätte ont i halsen, och jag har match imorgon. Men jag kommer köra den iallafall. De är ju 94ornas sista seriematch. Ska träffa Rebe i helgen iallafall.. Ska visa henne lite saker och jag behöver nog prata med henne lite också. Skriver lite senare.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Vad behöver du prata med mig om? <3

2009-03-27 @ 18:37:26
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0