Death..

Hejj mina änglar.
Idag har de varit en helt vanlig dag i skolan. As usual. Känner mig bara deppig idag och helt gråtfärdig. Menmen, får väl längta lite tills imorgon eftersom vi har halvdag imorgon pga utvecklingssamtal. Jag har utvecklingssamtal imorgon också fast lite senare på eftermiddagen. Och de ser ganska bra ut när jag har kollat på mina omdömen. Klara målen i allt förrutom matte. Men  matte är ju inte riktigt min grej.. Halv 7 ska jag till träningen, och jag längatr faktiskt för en gång skull. För jag känner jag att behöver rensa tankar lite och nästan inte tänka på nått, kunna fokusera på nått annat än skolan, och allt. Och ta ut lite aggritioner. Skriver lite senare..

Evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0