Jag trodde inte du skulle prata med mig igen..

Hejj!
Har varit i skolan idag. Idag har de varit en sån där bra dag som de är på tisdagar.
Börjar med bild, drama, musik, lunch, läsning, engelska, slöjd/hemkunskap.
Enkel och skön dag. Vi gjorde matbröd på hemkunskapen. De blev bra.
Men när jag bakar brukar de oftast bli bra :D Halv 7 ska jag på träning.
Är inte så taggad, men jag kan ju bli. Och jag måste bara få berätta att idag så ska 
vi äta tjockpannkaka med hjortronsylt. och farmor hade köpt hjortronsylt för 78 kr! 
För en lite burk. Nästan 100 kr! Jätte dyrt! Menmen.. Jag får stå och äta ;)


Besökarna har sjungit väldigt mycket, jag undrar vad kan jag göra bättre för att ni ska fortsätta
läsa min blogg. Eller ska jag lägga ner den?

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Jag läser, alltid! :o Lägg inte ner :(

2009-03-24 @ 20:37:01
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0