Krasslig

Hejj änglar!
Har varit sjuk i helgen. Hade ont i halsen i fredags och på lördagen va det ännu värre. Täppt i näsan och snacka som en jävla knarkare. Men spelade matchen iallafall. det blöev 2-2. men skulle inte ha spelat den.. Jag mådde dåligt på kvällen och somna inte förrän halv 5 inatt. Vid 2 gick jag upp och hämta dricka, då hade pappa och Pia precis kommit hem och jag märkte att jag hade tappat rösten. Fick lite Hostmedicin, så de är bättre idag, men inte helt bra. men jag kmr gå till skolan imorgon. har ändå halvstudiedag.. När jag kmr hem ska jag baka en sockerkaka, har läxa i hemkunskapen. Har bara varit hemma hela dan idag. behövde vila.. Känner på mig att jag kmr börja blöda näsblod snart ;).

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

krya på dig :)

2009-03-30 @ 07:21:07
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0