Match

Hejj!
Jag gick upp kl halv åtta idag, för att åka till match halv 9.
sista matchen för säsongen mot älvsjö startade kl 10.
Vi hade en riktig piss domare, när jag kastade över plan dömde han inte men när den va
innanför dömde han. Och han dömde helt konstigt! Menmen, vi vann iallafall med 8-1.
Skönt! När jag kom hem satte jag och farmor på TROLLTIDER på dvdn och jag somna nästan direkt.
Efter 3 timmar kanske vakna jag vände på mig ocg somna om. Vakna vid 4. Kände att jag behövde det.
Efter tuppluren hoppade jag i badet och badade i en timme, tvättade håret, raka benen, gick upp, klädde på mig myskläder, och käkade riktigt gott! Älg biff och potatisgratäng. mums! Sen fixade jag lite på datan la in min anmälan till Prag och skickade den, sen la jag in en beställning på alla kläder jag har sålt, men jag ska till mamma när hon ringer och lägga in fler beställningar. Hoppas hon ringer snart.. Gud vad jag längtar till vecka 15 då de är påsklov! Då ska vi spela påskcupen i Tullinge. Ska bli kul! Imorgon så ska jag ju till Coca-Cola med skolan. Hoppas att de blir kul! men måste vara på flemingsbergs station kl 8 på morgon -.- så när ni är påväg till skola/jobb så kan ni väl lägga en liten tanke till mig. (A)


Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Sv: Jaså? Ska ladda ner den då :)

2009-03-16 @ 17:25:08
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0