Plugg

Hej änglar.
I 2 dar i rad har jag bara pluggat efter skolan. Blivit klar med de gamla matte betingen och den viktiga matte läxan. Men har fortfarande NO kvar och de tänkte jag göra i helgen. Imorgon är det fredag... igen! Kändes som om de va fredag nyss. Det går så himla snabbt. Och snart är de påsklov. Så skönt! Längtar! Har match i helgen. 94 match. Ska vara i t-hallen 11.30. Asså förutom att plugga har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Skulle kanske träffa Rebe.. Står de alternativet kvar? Nu ska jag titta på "Monstret - Josef Fritzl"


Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Vi kan träffas :D

2009-03-27 @ 14:17:58
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0