Secret Combination

Hallojsan!
Har varit i skolan idag, fick börja en timme senare och sluta tidigare. :)
Men dagen har ändå varit ganska tråkig.. Va med Emma i centrum och kolla kläder.
Kom hem, hann bara sätta mig i fåtöljen innan pappa, farmor och Robin kom från Ica.
en kom Pia och börja med fisksoppan vi åt. Riktigt gott faktiskt! Sen va de ju lets dance.
men kl 21 givk jag in i mitt rum och tittade på Grillad. De va kul faktiskt. De gör narr av vissa personer.
Idag va de om Per Morberg. jaha, lördag imorgon då. Imorgon kväll ska jag till min kusin som fyller 13.
Kommer inte ihåg vilken tid de va men mamma har ju koll på det. Måste komma ihåg att ta med mig kläderna
som vi (laget) säljer också.. Annars så ska jag nog inte göra nått spec imorgon. Ska sova så länge jag vill sova sen kanske jag tittar på nån film eller nått, chillar. Just nu, sitter jag och lyssnar på lite gammal musikmsom jag gillat.
Förrut va de mer schlager och så, nu är de mer Lars Winnerbäck, Markus Krunegård, Paramore och så.
 De va då de här man lyssna på för 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0