Sjuk

Hejjsan!
Gud, va skönt att få skriva igen!
Jag kunde inte skriva igår för jag blev magsjuk och orkade inte göra nått.
Blev illamående och snurrig bara jag rörde på mig. Sen blev farmor sjuk också.
Så vi satt på samma ställe vid tvn hela dan igår.
Jag fick i mig 2 cola light (burkar) 1 glas vatten, och på kvällen 1 smörgås och en mini tip top.
Så inte så mycket... Men idag ska jag fortsätta ta de lugnt för säkerhetsskull känner mig
fortfarande lite snurrig och ont i huvudet. Men  jag ska hoppa in i duschen och sen gå över till Pia
iallafall för hon fyller år idag! Skriver lite senare.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

jag åt inget på över 2 dygn :S

2009-03-01 @ 13:15:52
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0