söndag

Hejj!
Idag har jag inte gjort nått speciellt.. än. Vakna nog på fel sida idag eftersom jag var så himla irriterad i morse. men de gick nog över efter mitt bad. Låg nog och läste i badet i minst en timma. Så skönt. Just nu läser jag ' om jag kunde drömma ' och jag är helt fast i den. Den är så bra just nu! Jag och mamma gjorde egen sushi igår kväll. Skulle egentligen ätit varma mackor men när jag kom hem från farmor så frågade mamma mig om jag ville följa med till coop i stuvsta och jag kunde se i hennes ögon att de va sushi vi skulle köpa. De va första gången vi gjorde egen sushi. Det blev gott. fast vi gjorde med gravad lax och de va väl sådär. man ska ju ha riktig sushi lax för att de ska bi perfa. Men de blev precis klart till Robinsson. Sen åt jag utav min ben & jerry glass. smakade en ny nu. Strawberry cheesecake. den va riktigt god faktiskt. Nu kom mormor. Hon ska fika här. vet inte om morfar är och parkerar eller så. Får väl se.. Jag köpte nya örhängen igår. kan ta en bild sen och lägga in.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0