Sry..

hejj!
gud, va dålig jag e på att skriva i min kära blogg. Måste bli bättre!
Aja, veckan har väl varit bra. Har inte så mycket att säga om skolan. Hade utvecklingssamtal och de gick väl bra, vi satt och prata i typ 2timmar eller nått. I torsdags på träningen kände jag att jag inte tycker att de är så kul längre. Eftersom jag får så himla ont eftersom mina kära lagkamrater skjuter så jävla hårt ( speciellt du Emma <33 ) och jag har bett mina tränare om att fråga Heimo om en magplatta ( skydd för överkroppen ) men att de inte har kommit någon til mig på ett tag, så jag bestämde mig för att gå till honom och fråga själv. och då sa han att han kanske inte hade en i min storlek. Men att vi kunde prova och kolla vad han hade på sitt loft. Och då fanns det en i medium/large. Och jag provade, och jag kunde ha den! och jag blev så glad för nu behöver jag inte komma hem med en massa blåmärken på överkroppen och armarna mer. Idag ska jag spendera dagen med Emma. Vi ska gå ner till centrum för jag behöver köpa nya pärlörhängen efter som mina favvisar har kommit bort :( men nu ska jag nog äta lite frulle och börja klä på mig och sminka mig. Så kanske om ni har tur att jag skriver ett inlägg lite senare idag.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0