Stuvsta P94 vs Huddinge Hockey F94

Hallojsan!
Har varit och kollat på Robins match, han stog för 94orna.
Med nöd och näppe vann Killarna. Men Huddinge Hk f94
va riktigt bra! De är de bästa F94orna i sverige. Men killarna vann med 5-3 till slut.
Efter gick jag till ICA och köpte ite naturgodis till ikväll. Jag kände mig mer sugen på
sånt godis än vanligt godis ^^. Halv 5 kommer morfar och hämtar mig och emelie
och så drar vi till kusin som fyller tonåring idag. Äter middag där och fikar, och så
sen åker vi hem så man hinner till melodifestivalen. Hoppas Måns eller Alcazar vinner!
Jahapp, jag sitter här och dunkar musik från ipoden. Skulle egentligen behöva plugga
lite, men orkar inte. Glömde NO böckerna i skolan :S. På måndag ska vi till Coca-Cola
med skolan. Ska bli kuligt. Men måste vara på Flemingsberg station kl 8. -.-
menmen.. Nån som vet vart man kan hitta tights med dragkedja vid foten? VILL HA!


Evelina



Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Alcazar - njaaeee...

Måns - Heja heja! :D

2009-03-14 @ 16:04:14
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0