Tjoo.

Hejj!

Kom hem från träningen typ 10 över 8. Kollade på "vem tror du att du är?" Intressant faktiskt..
Sen in i duschen och nu sitter jag här. Ska väl gå och lägga mig snart kanske. Imorgon är de kort dag i skolan.
För de flesta iallafall. Inte för mig för jag måste ju gå på extra matten. Men vem vet jag kanske hoppar den, det är så
jävla jobbigt och jag hatar den där jävla matten. Har förresten massa annat att plugga. Gamla NO läxor som ska
vara klara den här veckan och en jätte viktig matteläxa som jag vill satsa på istället. I och för sig kan jag ju göra matteläxan på extramatten och sen gå. Då har jag ju iallafall varit där. Jag får väl se hur jag gör. Träningen givk väl
hyfsat bra. Inte jätte bra men inte dåligt heller. Prövade magplattan. Den är ganska kort men de gör iallafall inte ont.
Och jag kommer nog inte få några blåmärken mer. Har bara fått 3 röda märken på armarna och mina armar brukar
vara helt röda och en massa blåmärken på överarmarna och axlarna. Nu slipper jag de. :) Kanske gör min hemkunskapsläxa imorgon. Ska baka nått med bakpulver. Nått tips? Nu är klockan kvart i 10. Dags att borsta tänderna för mig. Sweet dreams

Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0