utvecklingssamtal

hejj!
idag har vi haft halvdag i skolan, så jag hade bara 2 lektioner idag. så himla skönt! nu ska jag äta lite lunch, våfflor.
( Lollo observera att jag suktar dej nu ;) ) sen ska jag till barnläkarmottagningen och direkt efter de till utvecklingssamtal i skolan.  när jag kommer hem måste jag fixa kaninburen -.-
innan jag kom hem så köpte jag ett par nya skor. ni som känner mig har nog sett mina vita tygskor som de va flera hål i sulan och jag hade jämt stenar i skon. men nu är de borta! jag har köpt nya tygskor :)



är väldigt nöjd med mitt köp. ett plus va att jag kunde ha en storlek mindre i de här skorna än vad jag brukar ha. :))

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0