Chill

Hejj!

Idag har jag bara tagit det lugnt, som vanligt. Egentligen har det här varit ett skit tråkigt minilov. Har inte kunnat vara med några kompisar eftersom alla är borta på landställen och sånt skit. Mn idag så ha ja pendlat mellan dtan, boken och TVn. Vid 8 gick jag till mamma också och hämta jeansen och manus, som jag ska ha med mig till teatern imorgon. Läste igenom manuset också. Känner mig hyfsat säker. Men de sista sidorna fattas och jag skulle väl behöva träna på de replikerna som är på de sidorna. men jag ska ändå till teatern ganska tidigt innan vi börjar så jag hinner plugga lite. Imorgon är det skola igen. Känns som om det kommer bli mycket den här veckan.

Måndag - Genrep på teatern
Tisdag - BUP, innebandy 2 timmar
Onsdag - Orienteringstävling i skolan
Torsdag - Ska kolla på tisdagarnas teaterföreställning med skolan, innebandy 1½ timme
Fredag - Min teaterföreställning

Så det är ju nånting varje dag. Men det kommer säkert gå bra. Måste plugga lite SO också för det är snart prov tror jag, och jag måste fortfarande göra omprov på det provet jag hade förra terminen. Jag är ju så dålig på att plugga. men jag ska försöka. Jag SKA iallafall göra omprovet innan sommarlovet. Men nu ska jag pröva kläderna jag ska har på teatern så att allt passar.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Evelina, kämpa på med studierna fastän det är trååkigt. Det är så viktigt, och du kommer att ångra dig om några år om ifall att du slarvar med detta.

2009-05-24 @ 23:27:21
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

Evelina, kämpa på med studierna fastän det är trååkigt. Det är så viktigt, och du kommer att ångra dig om några år om ifall att du slarvar med detta.

2009-05-24 @ 23:27:29
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0