Driv

Hejj!
Idag har jag varit med Emma, vi åkte ner till centrum och då hade polisen hittat en granat i parkeringhuset. Läbbigt! Sen så gick vi runt och kika lite. Emma köpte ett par ballerinastrumpor och jag köpte pengar till mobilen. Sen luncha vi på NEWS, jag åt en sushi och Emma åt en kycklingwok. Sen gick vi runt och kolla i affärer och köpte en av de nya BJ glassarna. Sen åkte vi hem till henne och kolla på Ebba & Didrik och jag lockade hennes hår för hon ska på nån middag snart. Sen så platta hon mitt hår. Och sen så börja jag driva lite fjortis. Lite idomin och en snebena nästan vid örat. hihih. Men nu är jag gamla Evelina igen. Ska väl dra hem och käka snart antar jag. Tror att det blir kycklingsallad. Skriver ett inlägg sen.

Evelina

Kommentarer
Postat av: a





Gött med sushi!

2009-05-13 @ 20:48:50
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0