Exotic

Hej!
Kvällsföreställningen gick otroligt bra igår, och det var extra kul eftersom vi hade en sån underbar publik! Det var riktigt kul. Tänkte berätta om en rolig grej som hände under föreställningen. Wilma (jag) och Ville sitter på bänken och ska bli sams och då är det meningen att Ville ska säga: "Ska vi gå och styra upp den här showen nu?" Men istället så säger Ville: "Ska vi?" Som blir helt missuppfattat och hela publiken asgarvar. Jag fattade inte men garvade på ändå. Bad Ville förklara vad alla skrattade åt egentligen, och då förstod jag. Hahahahhah, men du var as bra ändå Eddie! Det blir alltid något som blir lite fel, men som man kan skratta åt senare. Jag har gjort många fel under alla år som jag gått på teater. Ingen är felfri. Men jag är otroligt nöjd med föreställningen igår och har fått mycket beröm. Nu har jag precis ätot en kycklingsallad och väntar på att Rebecca ska ringa för då ska vi mötas och gå ner till Jazzdagarna i Huddinge tillsammans. Kommer säkert träffa annat folk där också. Det kommer ju bli jätte varmt i helgen! SKÖNT! Men en grej som är orättvis, är att Emelie och Mamma åker till Bulgarien nästa vecka. Så Emelie missar sista veckan i skolan och får vara brun på skolavslutningen. Och dom blir jätte lätt bruna medans jag är vit som en vampyr, och på sommaren blir jag bara röd. Skit kul! Aja, nu ska jag sätta musiken på högsta och plocka in disk. Och sen chilla.

Evelina

PS. var och hälsade på farmor på sjukhuset idag. har hänt en liten olycka, hon opereras imorgon. Men det här är min fina faster Nettan Magnusson. DS.


Kommentarer
Postat av: Claug

Jag tror affären heter Six, eller något liknande. Dess ikon har en tärning och finns i Skärholmen!

2009-05-30 @ 21:00:26
URL: http://claug.blogg.se/
Postat av: larsson

jag hörde vad som hade hänt , låter lite otäckt.

hoppas att allt blir bra :)

kram <3

2009-05-30 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0