Fairytale

Hejj
Idag gick jag ner till centrum och skulle försöka sälja rabattkort. Det gick inte så bra. Men mamma och jag har åkt runt hos lite bekanta så nu har jag bara 2 kort kvar. Känns bra! Mamma hämtade klänningen jag la undan igår jag ska ta kort på den och lägga ut kanske imorgon. Vad tycker ni om att Norge vann då? Jag tycker Det var bra, men det var ju inte ens spännande jag visste redan att Norge skulle vinna från början. Kände liksom det på mig. och jag gillar texten och fiolen i låten också. Mamma sitter och tittar på en debatt om fildelning. Vad tycker ni om fildelning? Jag tycker att det är både bra och dåligt. För en massa från andra kulturer kan ju se film och lyssna på ljudböcker och musik och så. Men musik, och filmindustrin får inga pengar och om det fortsätter så kommer det väl inte finnas något film och musik skapande kvar. Och då är iallafall inte mitt liv värt att leva. jag skulle inte klara mig utan film och musik. Det är mitt levebröd. Nu har ni fått 2 frågor att tänka på. Kommentera gärna!

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

1. Norge var bra! Inte riktigt min musiksmak dock, men den duger :) Bättre än Sverige iallafall! ^^

2. Fildelning är hur bra som helst. Nej, egentligen inte, men jag tycker det. Det är svinbra eftersom jag har sugigt med pengar. Bara gå in på internet o tanka ner vilken film som helst :)

2009-05-17 @ 21:53:53
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Vega

Sv: Hihi okej bra :) <3

2009-05-18 @ 13:31:33
URL: http://vmk.blogg.se/
Postat av: M

1, låten var väl okej, den sätter sig på hjärnan ! Men han var riktigt söt asså ! ;o <3



2, Hmm.. Jo asså jag tycker att det är okej.. t.ex om den som har producerat saken som laddas ner tycker att det är okej att hans sak laddas ner så borde det väl funka =) <3

Hoppas du fatta ! x)

2009-05-19 @ 17:10:29
URL: http://marinaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0