Fastnat

Hej!
I morse när jag tog hissen ner för att börja min vandring till bussen, så fastnade jag i hissen. Precis när den var på BV så stannar den. Och jag kom inte ut! Jag fick lite panik och började skaka lite och tryckte på knapparna men kom ingenstans. Jag tryckte på den gula knappen som ska ge ifrån sig en signal. jag försökte skicka ett sms till Emelie. Och då försökte jag trycka på knapparna igen, jag tryckte på 5an och då åkte jag upp. Så jag kom därifrån iallafall. Och jag kom i tid till skolan. Efter skolan så gick jag som sagt till Nordea och fick vänta på mamma en kvart kanske. Sen så var det lite problem eftersom jag inte hade nått pass med mig så att de kunde identifiera mig med. Men det gick bra tillslut. Om 4 veckor kommer legget och om 1 vecka kommer kontot. Känner mig faktiskt lite vuxen. Jag ska försöka skriva ett inlägg lite senare.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Hej Evelina, är du snäll och gratulerar Emelie på födelsedagen från mig.

Sköt om dig!

2009-05-09 @ 00:09:31
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0