Fullersta bio

Hej!
Idag så var vi och kolla på min kära klasskamrater när de spelade Showtime. Det var Unni, Johanna och Bella. Sen var det Linnea från BF och Emma från 8MD. De var duktiga. Sen har jag bara haft 3 lektioner efter det. Språk, Svenska och idrott. När jag kom hem så drog jag nästan direkt till innebandyn. Och där nere var det himla flummigt, jag var nog värst! Och hela dagen har jag nojjat mig inför imorgon. Jag är så himla nervös!!! Bara jag pratar om så får jag en konstig känsla i bröstet. Men jag hoppas att det går bra. Jag kommer köra med min grupp imorgon kl 10 och kl 19. och jag kommer köra med lördagsgruppen kl 10 på måndag. Och sen kommer jag köra på onsdag kl 19. Och om du vill komma på onsdag är det bara att komma, för då behöver man inte boka nått. Men det kostar 25 kr för barn och ungdomar mellan 4 - 17 år. Om man är äldre kostar det 50 kr. Det är på Fullersta Bio i Fullersta. Kom gärna och titta. Nu ska jag träna på Showtime dansen, det behövs!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0