I didn't want to shut you out.

Hejj änglar!
Idag luncha jag med Emma, vi åt kebab på kvarnbergsplan. mums! Sen gick vi proppmätta till ica, jag köpte jäst ( eftersom jag och mamma ska baka bullar till min hemkunskapsläxa. ) och Emma köpte 2 twister. Sen gick vi hem til henne och kolla på Ebba & Didrik, fast vi pendlade lite mellan Life of Ryan också. Sen gick jag hem eftersom vi skulle åka till mormor och morfar och fika, och det var faktiskt trevligare än jag trott. Eller så var jag bara på bra humör. Skulle ha varit med Emma egentligen nu också när jag kommit hem, men jag kände att jag orkade verkligen inte, jag är helt slut. Efter 4 dagars ledighet så är man fortfarande trött. Skola imorgon då. -.-  hoppas det händer nått kul. V. 20 kommer bli rolig. Eftersom jag har prao då. Jag ska praoa på teatern. I 3 dagar, vet ,  lite, men det är iallafall nånting. Och min lillasyster fyller 12 på fredag. DÅ SKA NI GRATTA HENNE! Jag vet vad jag kommer på i "tröstpresent" utav pappa, men det säger jag inte. ;) Mamma är på buggen, Emelie är i flempan, så det är bara jag och Hakam hemma. Så det är skönt att det är lite lugn och ro. Måste komma ihåg att fixa gympakläder til imorgon.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0