Klar!

Hej!
Gick upp kl halv sju för att börja klä på mig och sminka mig. Halv åtta gick jag hemifrån. Jag mötte Lotta på vägen och vi gick tillsammans till teatern, jag var först där (a). När jag kom dit örja det fyllas på med mer och mer folk. Jag klädde på mig och Dag sminka mig lite till, sen gick jag och fick mygga. Och jag var så otroligt nervös. och det blir ju inte bättre för  att Fredrik säger att "Du kommer faila, du kommer faila!" men sen ändrade han åsikt och försökte få mig lugnare istället. jag jhade ont i magen mådde illa och hade ont i huvudet. och de första scenerna kände jag hur mina händer baar skakade. men sen gick det bra. Första akten var ganska seg, men andra akten blev bra. men den andra akten är ju bäst. GF som var och kolla på oss, var kanske inte världens roligaste publik, men de kom några iallafall och det var ju bra. När showen var över så vänta vi tills publiken hade gått och gick upp och bytte om, sen gick jag. Kom hem hit och började koka korv och har ätit lite. har poppat popcorn också, men det blev väldigt salta. Hm, nu ska jag slappa.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0