Lektioner

Hejj!
Jag har precis avslutat svenskan och nu ska jag ha SO. Sen slutar vi, men inte jag. För jag ska gå på extra matte -.-
Usch, hatar den där extra maten, den tar av min tid! Efter ska jag till nordea. Möta mamma där och fixa legget och kontot. På fredag fyller Emelie år. Kände bara för att skriva det. Emma och Oliver står här och kickar fotboll, de är lite söta. Idag är en skön dag EFTER skolan för på onsdagar har jag inga aktiviteter och då kan jag ta det lugnt. Nu har jag börjat

Evelina 


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Evelina, bra att du går på extra matte. Jag är värdeös på mattematik. Det är jag idag som vuxen mycket ledsen för. Hade jag fått extra hjälp i skolan tror jag att jag idag varit duktigare på det mattematiska. Kanske skulle jag t.o.m. kunna tycka att det är kul.

2009-05-06 @ 22:15:54
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0