Måste hålla huvudet högt.

Hej!
Idag på eftermiddagen gick jag ner med Emelie till centrum. Vi tog tuben ner eftersom att det spöregnade. Lata vi är. Emelie köpte ett par solisar, rosa. Som hon ska ha med sig till Bulgarien. Och jag köpte ett vanligt långt svart baslinne på JC. Behöver ha lite linnen, använder det så pass mycket. Och långa ska de vara. Imorgon ska jag åka iväg på riddarmarknad, men vi ska inte sälja något, vi ska bara gå runt. Kanske blir lite bilder, får väl se. Har blivit kär i en ny låt, från Hannah Montana filmen, tycker den beskriver livet ganska bra. Och mig.  Men vet inte vad den heter, men den finns på Emmes blogg. www.emloou.blogg.se Längtar så till på ,åndag och fredag. På måndag är det genrep, och på fredag föreställning, blir lite nervös nu när jag pratar om det. Jag tänkte gå till teatern direkt efter skolan på måndag. Och jag måste lämna in min ledighetslapp till min mentor. Måste be pappa ta fram en svart skjorta också. Får inte glömma. jag ska försöka klämma in ett inlägg imorgon.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

The Climb

Den är grymt bra

2009-05-22 @ 22:41:35
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: larsson

hallå evelina tuben är vell tunnelbana inte buss :S<3

2009-05-22 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0