När bara stjärnorna svarar

Hej!
Idag är det ju morsdag, så vi ska åka till mormor och morfar och fira våra kära mödrar idag. Vi ska vara där kl 15 så det är väl dags att börja klä på sig och så. Jag gick väl upp typ vid halv 11. Kom hem halv 12 igår kväll från Rebecca. Vi hade det så trevligt. Idag vet jag inte rikitgt vad jag ska göra förrutom mormor och morfar. Får se om jag kanske träffar nån kompis eller nått. Imorgon så är det teater igen. Ska vara där kl 8. det är lördagsgruppen som inte har någon Wilma på morgonen så då kommer jag som superwoman och hjälper till. Vad tycker ni om att Ellenor vann Robinson då? Skandal! Tycker jag. hon har ju fan inte vunnit någon tävling under hela tv.-serien typ. Jarmo skulle ha vunnit. Han var en överlevare! Nej, nu ska jag börja sätta fart.

Evelina


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Jag håller verkligen med dig. Skandal att Ellenore vann!

2009-05-31 @ 17:21:25
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

Hej Evelina,

Skandal håller jag inte med om. Kanske var hon så otroligt smart från första början att hon inte visade vad hon gick för. Lurade alla för att hålla sig kvar. Dock håller jag med om att Jarmo skulle ha vunnit. Han är en sann Robinson, en Robinson värd namnet. Vi ses nästa vecka gumman. Ha det bäst!

2009-06-01 @ 13:58:23
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0