Nyskapande

Hejj!
Idag ska jag ner till tomtbergadagen och träffa lite människor. Har ju en massa gamla kompisar där nere i tomtbergaskolan. Har ju inte lika mycket kontakt nu efter att jag bytte skola. Så det är ju kul att träffas ibland. Men jag ska ner dit iallafall. Sen ska jag med Emma till Farsta, Emma ska köpa typ nya joggingskor eller vad det var ochb jag tänkte kolla lite klänningar då samtidigt. men pank är man och det känns ju inte så kul. Får vänta till på onsdag då jag får min månadspeng. Jag ska bowla med klassen då också men vet inte om jag vill följa med. Det är på kvällen.. Får se hur jag gör... Nu ska jag hänga upp handduken jag har kring mig och klä på mig, föna håret och sminka mig. Ha en bra lördag!

Evelina


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Kul att du kom! :) <3

2009-05-16 @ 14:02:53
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Sv: Allvarligt? Gud vad tråkigt :(

Tomtbergadan är rolig ju

2009-05-16 @ 14:03:59
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0