Ready for fight

Hejj!
Idag så gick jag tidigare från skolan, eftersom jag skulle till BUP kl 14. Och egentligen slutar vi 15.20 på tisdagar. Men jag tog 13.30 bussen. Och hann på minuten. Bra jobbat Eve! Sen gick jag hem, var väl hemma en lite putte stund, sen gik jag till pappa för jag skulle försöka sälja de 2 sista rabattkorten. Tom, Natalie Rolins pappa köpte ett. Pappa ska jöpa det sista. men lämnade in pengarna idag, men lämnar en enhundring till Mia på torsdag. Sen vandrade jag mot t-hallen för att ha en 2 timmars träning. fast den blev egentligen 2 och en halv. Men alla var taggade och duktiga! var nog den bästa träningen på den här terminen. Och vi skulle göra 60x4. 60 armhävningar, 60 upphopp, 60 sit-ups och 60 rygglyft. Så jag känner mig ganska tränad inför orienteringstävlingen imorgon. Juste, måste kolla bussarna appropå det! men jag känner mig ganska duktig efter den här träningen. Känns bra! Och det är väl det viktigaste? och på fredag händer det! Teaterföreställning och jag kan inte sluta prata om det. Jag är nervös men samtidigt uppspelt och tycker att det ska bli jättekul! Nu ska jag bege mig mot duschen.

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0