utstängd

Hejj änglar!
Idag har jag varit ute och promenerat. Tog en liten runda, det är ju så fint väder! När jag kom hem så kom jag först inte in i lägenheten eftersom mina syster hade gått och jag hade inga nycklar. Men mamma kom ganska snart därefter. Sen skulle mamma gå iväg en snabbis. Och jag låste dörren och jag bestämde mig för att sola lite på balkongen. Jag satt där med mina lurar i öronen och lyssna på radio från mobilen i ca en halvtimme när Emelie och mamma rusar ut på balkongen och säger att de var jätte oroliga för mig, för mamma hade plingat på flera gånger och jag hade inte hört och sen hade hon typ ringt Emelie eftersom hon hade nycklar och då kom Emelie och öppna. Men sen när de visste att jag levde så gick Emelie och mamma igen. Efter en kvart kanske så känner jag att jag måste duscha nu. Och när jag ska öppna dörren in till lägenheten från balkongen så är den låst, jag är utelåst på balkongen med bikinitrosor och en BH på mig. Jag försökte få tag på mamma, men kom på efter ett tag att hon måste ha gått igen, så jag messade Emelie och kollade om mamma var på gården. Men efter en si sådär 10 minuter så kommer hon och öppnar till mig ich säger att dörren stog helt öppen. Nu kund ejag iallafall komma in och jag hoppade in i duschen. Och när jag kom ut var mamma hemma. Då hade hon varit hos grannen och sagt att allt var bra med mig, för då hade hon varit över hos grannen och sagt att hon inte kommit in och att jag kanske har svimmat av andnöd inne i lägenheten ( jag sa till mamma innan hon gick att jag hade jätte svårt att andas, men efter att jag tog det lugnt blev det bättre.) så då hade hon varit där och sagt att allt var okej och tagit en kopp te, och låtit dörrn vara öppen. HMPF.. Jaja, nu är allt bra iallafall, ska väl kä på mig och sminka mitt finniga ansikte. Alltså jag har inte rikigt haft så himla stort problem med finnar, visst har jag haft en del men det har inte varit massvis. Men nu känns det som om det har kommit mer och mer. och det är inte speciellt kul! Och det sitter en som är jätte obehaglig precis mellan näsan och munnen. Usch usch, nej nu ska jag fixa mig.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Sv: Haha, om hon vore det skulle jag bli ruggigt förvånad ;)

2009-05-03 @ 16:32:18
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: emma l

haha det är bara du som lyckar bli utstängd på balkongen! :P<3

2009-05-03 @ 19:27:33
URL: http://varmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0