When we were sitting on top of the world

Hej hej!
Idag har jag varit i skola som vanligt. Men idag är det tisdag och då var det en bra dag. Vi gjorde kakbuffe' på hemkunskapen. Woho! Efter skolan gick jag till mamma, behöver ha lite lugn och ro, få vara lite själv. Men halv 7 så har jag innebandyträning. Nu har jag inte riktigt nått att göra. Ska väl dra hem till pappa snart. Imorgon efter skolan, ska jag till nordea med mamma och fixa leg och kontokort till mig. Min bild som jga tog till legget blev inte så bra. Hm.. Menmen, man får väl vara nöjd med det man får. Nu ska jag sätta på lite musik i hörgtalarna här och kanske börja ta fram mina innebandy grejjor så att jag kan bege mig till papi.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell'

Vrf ska du skaffa leg? :P

2009-05-05 @ 22:00:19
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Faster Lotta

Hej Evelina,

när jag föjde med Marcus för en tid sedan och ordnade leg och Visakort kändes det för mig som ett stort steg. Vad jag menar med det är att det kändes som att Marcus tog ett stort steg in i mot vuxen världen. En milstope.Det var lite coolt tyckr jag. Kanske kommer din mamma att känna likadant (och även du ) Kram kram

2009-05-06 @ 06:56:29
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0