Bad romance

Hallå där!

Matchen gick bra idag! Vinst med 7-0. Tjejerna gjorde ett bra jobb på plan, och jagg kände mig ganska så nöjd i min lilla målbur jag också. Spotify spelas i högtalarna för fullt. Men jag funderar på om jag se om det är nått bra på tv, eller sätta på en film. Men sängen senast kl 00 iallafall, har en viktig match imorgon mot Täby IS. Vi har en chans mot dem, men de kan också vara dem som spräcker våran obesegrade stämpel. Så länge tjejerna gör så gott de kan så ska jag också göra så bra jag kan.

Jag har syndat,  igår skrev jag att jag bara skulle äta godis och sånt gottit på fredagar. Men jag har ätit lite vinbärspaj och en bulle hos mormor och morfar. Därför så måste jag göra 10 armhävningar, 20 situps och 10 rygglyft innan jag går och lägger mig.

Pia och pappa har varit och handlat på IKEA och köpt jätte fina grejjer till mitt rum, så nu är det ommöblerat och alla grejjer är på plats. Pappa skulle hänga upp min spegel på väggen imorgon också. Men fint blev det! Kanske tar lite bilder eller en liten video på mitt rum sen när allt är klart.

Kramisar, Evelina

Kommentarer
Postat av: Vega

Nu kör vi igång med en veckans blogg tväling igen. Är du med? :D http://vmk.blogg.se/2009/november/nu-kor-vi-igang-igen-med.html#comment

Kram!

2009-11-24 @ 16:35:20
URL: http://vmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0