Börja om

Hej!
Nu är jag tillbaka! Vet inte varför de blev ett sånt mellanrum, men jag har inte haft något att skriva. Men nu tänkte jag börja om. Och nu ska min blogg få en "mening" .

Igår var jag på barn läkar mottagningen, för att avsluta de jag påbörjade för ca 2 år sen. Att börja gå ner i vikt. Jag har inte gått ner nått i vikt. Men jag står på samma vikt som jag gjort i ett år. Och igår var jag där för jag har blivit för gammal för att gå där, så nu var det "avslutning". Jag fick reda på att jag alsrig kommer bli modellsmal, och att jag måste röra på mig mer för att kunna gå ner i vikt. Men att det var bra att jag stått på samma vikt i ett år. Och om jag står på samma hela livet är det jätte bra. Men det är också bra om jag skulle gå ner 5 kilo så att jag är under övervikts gränsen. Min nuvarande vikt är på 90.7 kilo. Och då tänkte jag, att min blogg kan bli min lilla viktnedgångs dagbok. Så man kan följa mig, om jag går ner eller inte. Och jag kommer sätta upp mål. Mitt första mål är att komma under 90 sträcket. Så jag börjar lite lagom. Och det kan ta sin tid, för det är svårt för mig att gå ner. Men jag ska försöka. Funderade på om jag skulle införa att jag skulle väga mig varje söndag också, men sen kom jag på att jag inte har någon fungerande våg. Men man kanske kan mäta midjan med måttband istället. Tänkte att jag kanske skulle ändra på designen också. Men jag åker till Gran Canaria om 2 veckor så det blir väl antagligen efter det. Och nu har jag prao den här veckan, (hade det förra veckan också).

Men det är iallafall detta som kommer vara i min blogg. Och självklart om mitt liv, vardag och fritid också. :)
Nu ska jag kolla lite bloggar och sen sova.

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Emelie (Syrran)

Tycker det verkar som en jätte bra idé ! Men du, det finns en våg här hemma hos pappa i badrummet den funkar, bara du nt har den uppe på ngn matta lr ngt ;)

2009-11-18 @ 17:33:41
Postat av: Anonym

härligt evelina :) har saknat ditt bloggande !

2009-11-18 @ 21:43:04
Postat av: Cecilia Rydell :)

har också saknat det // larsson <33

2009-11-19 @ 21:03:19
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Marina

Fan va najs att du är tillbaka, ja tycker du är skitmodig som vågar skriva om din vikt och så :) Lycka till nu <3

2009-11-25 @ 22:08:43
URL: http://marinaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0