Jag skulle testa mina läppar mot någon annan, om du lämnade mig nu.

Hej!

Idag har jag som vanligt varit i skolan, men försov mig, så jag missade första lektionen. Annars har det inte hänt något speciellt. Mötte Emelie på Huddinge Station eftersom hon skulle ta mitt busskort hon skulle på bio. Sen gick jag runt i en massa butiker för att se om jag httade någon klänning, men som vanlifgt så hittade jag ingen. Ungefär vid 10 i så gick jag mot vårdcentralen och BUP.

När jag kom hem så satte jag mig här lysnna på musik kollade bloggar. Och så. Som jag brukar. Sen blev det spring till pappa eftersom morfar ville köpa en till kola burk. Men när jag kom hem så plockade jag ur och i disken och sen började jag kolla lite på vad jag ska ha med mig på lördag. Har lagt det min säng i hög. Det ska packas ner imorgon. Just nu spelas Kom änglar för fullt i högtalarna. Ska fixa käk lute senare. vet inte om det är nått bra på tv idag. Tror inte det. Vi hörs senare..

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0