Misery Buisness

Hej!

Gick mindre än 2 timmar i skolan idag, riktigt nice!
Men när jag skulle gå hemmifrån så var det något pucko som låst båda låsen så jag ringde emelie i panik så hon kom och öppna, sen sprang jag till bussen.

Och när jag kom hem så fastnade jag här, så nu ska jag dra mig härifrån och börja plugga lite NO, har prov imorgon och har inte pluggat nått typ, fast jag känner mig hyffsat säker, men ändå. Senare är det träning. 

Imorgon är det en tråk dag i skolan, efter skolan funderade jag på om jag skulle kolla på lite klänningar i centrum, till julafton alltså. Men när jag kommer hem ska jag börja packa. Åker ju fan på lördag.

Vi höres! Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0