Onsdag, sovmorgon!

Hej!

Idag börjar jag skolan halv ett. Eftersom jag inrte har nogon musik på morgon och sen har jag håltimme i 2 ½ timme. NICE! Vaknade för ungefär 20 minuter sen. Har precis klätt på mig och ska börja sminka mig nu. Idag sluttar jag kvart i två. Så det blir ingen lång dag med bara  en lektion kan man väl säga, sen är det ju mentorstid men jag vet inte om det kan räknas som lektion.

Funderar på att lägga in en dagens outfit sen eller sen när jag kommit hem kanske, Vi får väl se.. Vi fick hem massa bikinis igår. Några som satt förjävligt och några som var helt ok. Jag tycker faktiskt bikinis är jätte fult. Men jag har hellre det än en baddräkt. 

Nu måste jag sätta fart, magen skriker efter mat. Hörs senare!

Evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0