As a matter of fact.

Hej!

Har precis ätit. har satt på mig lite mysiskläder och ska ta't lugnt nu resten av kvällen. hade tänkt och visa er lite grejs jag ville ha från Gina Tricot, men det misslyckades totalt. Kanske gör ett nytt försök lite senare ikväll. Mamma ska snart på föräldramöte i Emelies skola (Tomtbergaskolan) hon var på mitt föräldramöte igår (Södertörns friskola) måste vara hårt att vara förälder, fladdra runt sådär. Emelie är ute med polare, och jag fortsätter tycka synd om mig själv. men jag går antagligen till skolan imorgon. Mamma har köpt ett par gråa strumpbyxor till mig, som jag ville ha! Hihi, ska se om det finns nått jag kan använda dem till. Hmm, måste tänka på den saken. Jag vill så himla gärna få in lite nytt i min byrålåda, bara gamla vanliga Eve kläder där i. Vill ha lite nya Eve kläder. Det gör ont i halsen och i näsan. Usch! Hoppas att det är bättre till imorgon. Nu ska jag spela lite FarmVille.

Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0