Early morning

Hejhej!

Ledsen för dålig uppdatering! Jag sitter här och väntar på att klockan ska gå framåt, och har jävligt ont i mitt knä, jag skulle ha tagit det mera försiktigt på gympan. Och jag menar verkigen att jag har riktigt ont! Ska nog gå till skolsyster idag. Hmm, och jag har träning idag. Och sen har jag turnering nu 2 helger i rad. Så jävla typiskt att detta ska hända nu! Jag har iallafall ätit lite yogurt, en yogurt som jag faktiskt tycker om. Och ska väl snart bege mig mot bussen. Det är högklacksdag i skolan idag, så det blir mina gladiatorklackar. :)

Ha det gött, Evelina

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Ont i knä och ändå högaklackar?

2009-09-01 @ 16:47:53
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0