Jag finner ingen vilja

Hej!

Kom precis ur duschen. Har varit på träning, den gick inte bra. Mådde illa och kände mig svimfärdig. Kanske håller på att bli sjuk igen då? Och det är inte bara det. Jag vet inte om jag verkligen vill fortsätta med innebandy längre. Jag hittar liksom inget intresse i det längre. Tycker inte det är så jävla kul längre. Och det är så grupperat. Jag vet att mina tränare har försökt jobba på det, men jag vet inte om man kan ändra på sånt. Känner mig ganska ensam när jag är där. Känns inte som om jag har nån "riktig kompis" där. Men jag får se. Marre kanske ska börja, kanske blir roligare då. Får se. Hon kanske ska provspela nästa vecka. Vi har pratat lite om det. Men inget är bestämt. Men jag skulle tycka det var kul. Och kanske göra att jag tycker det blir lite roligare också, som en liten gnista som tänds. Nu ska jag, borsta ur mitt blöta hår, och sen lägga mig.

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: mami

Hoppas det var en tillfällig svacka gumman...

Jag vet vad teatern och innebandyn betytt för dig.

Kompisar kommer och går, intressen kanske också..!?

Det är bättre att ha EN riktig vän än 10 ytliga.

Du kan ha både och!

Jag älskar dig,

Mami

2009-09-28 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0